Kan du tenke deg å jobbe i en spennende bedrift med stor vekst?
Arbeidsoppgaver
- Operativt innkjøpsarbeid.
- Samarbeide med andre avdelinger for å sikre vareflyt og optimal lagerstyring.
- Sikre at retningslinjer for innkjøp overholdes.
- Utvikling og oppfølging av leverandører, nasjonalt og internasjonalt.
- Holde seg oppdatert på markedstrender og prisutvikling.
- Videreutvikling av avdelingens systemer og rutiner.
- Være en del av prosjektteamet i rollen som prosjektinnkjøper.
- Produksjonsoppfølging.
Ønsket kompetanse
- Relevant utdanning innen innkjøp, logistikk, økonomi eller lignende.
- Erfaring fra innkjøp, gjerne fra industri eller produksjonsbedrift.
- Erfaring med ERP systemer, og ellers gode IT-ferdigheter.
- Teknisk forståelse.
- Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk.
- Serviceinnstilt og med gode samarbeidsevner.
Vi tilbyr
- Gode muligheter for faglig og personlig utvikling.
- En fleksibel arbeidshverdag.
- Internasjonalt arbeidsmiljø.
- Konkurransedyktige betingelser.
- En spennende rolle i et selskap i vekst.
Har du spørsmål vedrørende stillingen, kan du kontakte Øyvind Nordvik, 95 18 01 43
ODA Connect AS er et rekrutterings og bemanningsselskap med nedslagsfelt i Møre og Romsdal og Trøndelag. Vi har lang erfaring fra bransjen samt DNV sertifiserte rådgivere for rekrutteringspersonell.